четверг, 4 марта 2010 г.

Primavara...

Cica e primavara...poate doar pe calendar..eu personal inca nu am simtit primavara...deja de 4 zile acest anotimp "frumos" imi aduce doar dureri de cap,nervozitate,dureri de burta si...si durere...Au trecut 2 luni shi 1 zi..dar cred ca ultemele 3 zile se ekivaleaza ku durerea intregii despartsiri..Poate e din cauza ca nu primesc mesaje de ceva timp,poate e din cauza ca primava trezeshte ceva hormoni in corpul meu,poate e din cauza ca pur shi simplu mie dor...Cred ca unicul lucru prin care s'a manifestat primavara ptru me este ca vad cararea pe care merg dimineta spre shkoala)..m'am saturat de zapada murdara,lunecoasa shi rece xD..Cred ca primavara asta atirna mai mult pe firul alb al martsisorului..caci vad shi simt doar pustietate..Si stii kit de mult imi place sa adorm shi sa ma trezesk ku un mesaj de la u..si kit de mult imi place sa te privesk pe webka si sa fak haz de u ku mausul)..si sa te takinez putin prin mikrofon..caci,defapt,in ultemele 2luni acestea au devenit unicele lucruri care ma mai incalzesk kitushi de putin...e primvara..dar cred ca doar pe calendar..Cit de bine ar fi daca primavara asta ar fi makar atit de calda kum a fost iarna...
P.S. miss you...

Комментариев нет:

Отправить комментарий