среда, 3 марта 2010 г.

Fete vs Baieti :D



hE,sa incercam sa vbm despre tema cea mai frecvent utilizata in clasa noastra...Fete vs Baietsi :D

Oare dc mereu ajungem la un conflict cind merge vba de puterea/responsabilitatile/importanta barbatului sau a femeii?..Oare dc mereu trebuie sa ne certam ca baiatul e mai presus,ca femeia e mai importanta?..Eu personal nushtiu).In clasa mea (15 fete,13baietsi) mereu se "discuta" foarte "inflacarat" aceasta tema :D si desigur inceputul mereu il fac fetele...sA intrebi pe oricare din baietsii din calsa despre asta,kred ka tse'ar raspunde ka ii este tot una.iar kiar daca shi spun cite o fraza mai usturatoare,e pur shi simplu din motivul ca sa mai "aprinda" fetele :D (eu personal tot asa fak :D ador kind lumea se inerveaza :D xD :">).De fapt,poate e pur shi simplu parerea mea :D De alt fel,eu la fel cred ca femeia e una din cele mai misterioase si contraversante creaturi ale planetei noastre.Anume femeia reda farmecul shi frumusetea acestei vieti.Femeia...oare ce am visa daca nu ar fi femeia?) :D Doar o femeie poate din nimic,sa faca orice.Doar femeia te poate face sa duci gunoiul de doua ori pe zi,kit de mult nu ai uri asta(mai ales daka ii maikata xD).
Femeia...cred ca si cea mai mare dorinta a barbatului e legata tot de femeie..Ma inchin in fata voastra si va sarut mina ptru ceea ce suntetsi,ptru ceea ca suntetsi >:D<


P.S. dar...la urma urmei ati fost facute dintr'o coasta de barbat shi ptr'u barbat,asa ca,oricum noi,barbatsii,suntem cu o treapta mai sus ca voi ;) :P

Комментариев нет:

Отправить комментарий