воскресенье, 14 марта 2010 г.

Irealizabil...


Si totul parea atit de simplu...sau nu,nu..totul parea mult mai komplikat...defapt,totul parea irealizabil..irealizabil de la bun inceput...dar nu intr'atit...29km s'au transformat in 2000...4zile din 7 s'au transformat in 2saptamini din 10...10ore de konvorbire si 20de mesaje pe zi..in 10ore de konvorbire si20mesaje pe luna...irealizabil.Ma scol in fiecare dimineasa si incerc sa'tsi kreez din nou imaginea in gind..cu frika..frika ka intr'o dimineatsa n'o sa mi te mai pot imagina...Irealizabil...in fiekare dimineata itsi skriu mesaj..ku sperantsa..sperantsa ka imi skrii inapoi."ieshi pin afara..te ashtept..".dar nu e asha..Merg prin kasa si privesk pe geam.la carare..ku sperantsa ka te voi zarea dindu'mi din mina..dar nu eshti..Irealizabil...si akum tsin minte totsi 29km parkurshi de atitea ori..ku trenul ,ruta sau mashina...shi akum nu'tsi shtiu nici makar kuloarea la usha..nu'tsi tsin minte nr.de telefon...nu'tsi shtiu prietenii..Irealizabil..dar shtiu ca eshti...undeva..dar nu konteaza unde..cu cineva..dar oricum singura..shi shtiu ca vei veni..vei veni shi vom fi din nou impreuna..singuri,unul cu altul,...impreuna..la fel de..Irealizabili ca la inceput <3
P.S.miss you...

1 комментарий:

  1. Tu-ti imaginezi cam ce fata disperata as avea eu si cum as sari in sus cind,eventual,as sta pe cararea despre care ai scris?!
    Cam aceeasi chestii k la sor'mea cu horoscopul:D

    ОтветитьУдалить