четверг, 25 марта 2010 г.

Chestionar..8->

uF...cika "blogeri" 8-....intrebari aiurite..dar sa vedem ce va ieshi :D...
1. In momentele cele mai dificile si in care simti nevoia sa te ajute cineva,la cine te gindesti prima oara?
))))..xE..kita naivitate..kiar kredetsi ka am asa momente? :D...em..de la bun inceput se vede ca intrebarile au fost create de o domnishoara..:-" :D :P

2.Daca ai putea fi,o zi,oricine ai vrea tu,cine ai fi?Dc? Ce ai face?
O..defapt ash fi vrut sa fiu mai multe persoane :">..xE..ash fi vrut sa fiu Jesica Alba.:X..sa ma privesc toata ziua in oglinda :">.. :D sau sa fiu Voronin..sa vad kum e sa fii bou :D sau sa fiu o pasarika..sa zbor pe sus shi sa ma pish pe cine vreau :"> :D:D:D

3.Daca ar fi sa poti skimba o persoana,care ar fi aceea?

Aceasta e intrebare la care m'am gindit cel mai mult...si am decis ca..ori schimb totsi chinejii in roshkatsi,ori nu skimb pe nimeni [-( :P:P

4. Ce ai face pentru linistea ta sufleteasca?
Oi...:-...nu'mi place linishtea :">..sau poate..poate o solutie ar fi sa merg la koncert la Nirvana,Korn shi SOAD :X:X:X..totsi trei impreuna..:X:X:X..doar asta..si voi avea cea mai linishtita linishte sufleteasca :D:D

5.Care crezi ca a fost pina acum cel mai important moment al vietii tale?

Cind am baut prima stikla de bere:)))..xE..ca consecintsa au aparut alte numeroase..numeroase stikle :"> :D:D:D :P


eM...nu dau la nimeni teme pe acasa :">...:P

Комментариев нет:

Отправить комментарий