пятница, 7 мая 2010 г.

"Visatori cu plumb in ochi...."


Cit de realishti nu ne'am starui sa fim...oricum viatsa asta e o fictsiune...o dorintsa..un vis....Mi'e mila de noi..de tine..de mine...cit nu am primi tot mai vrem si mai vrem....poate e shi bine asta..poate te ajuta sa ai un scop in viatsa...te formeaza ka persoana...itsi intareshte carakterul..sau kestii de astea))..nush..pe mine dorintsele mai mereu ma bukurau..p/u ka daka imi doream ceva..obtsineam...si obtsineam prin fortse proprii!!..propriile miini..propriile idei..propriile actsiuni!..si pur shi simplu ma amuza kind cineva imi spunea.."Dumnezeu te'a ajutat!"..oameni..treziti'va!!..Care Dumnezeu?...care fortse divine?...de cite ori stateai la lucrare ca blegul,nu shtiai nimik si diodata din cer apare foaia ku exercitsiile rezolvate?..pina nu pui miina pe tok..sau nu strigi "Ajutor!!"(la colegi) nu primeshti nimik...de cite ori aveai nevoie de bani si ka prin minune in buzunar itsi apareau 100$?..Daca nu dai din miini si din picioare...nici makar de minkare nu vei avea..si nici un Dumnezeu nu se va cobori sa'tsi aduka o pizza...Si totushi noi ne rugam..cerem..speram..Credem..Tu crezi....eu...nushtiu..spune'mi,acum unde e Dumnezeu?...acum kind totul parea atit de bine....poate S'a gindit ca ar fi fost prea frumos?)..agresiv))..bine Frate..sa vedem unde vom ajunge..oricum mereu a fost asha..Tu priveai..si eu munceam...doar ca akum e prea greu...prea multa iluzie ai implantat in mine..pentru ka akum sa stai...si sa rizi..iar eu..eu nushtiu ce sa fac....ce ash putea face...nimic..

Комментариев нет:

Отправить комментарий